7 najčastejších otázok na tému šikovnej sezónky

1. Dokedy je potrebné uhradiť doplatok?

Doplatok je potrebné uhradiť do konca októbra, t.j. 31.10.2017. Z praxe vieme že až 55% sezonkárov si doplatok necháva na posledný deň a riskujú, že na to popri všetkých denných povinnostiach zabudnú. Naša rada? Urobiť to hneď ako Vás na to upozorníme emailom alebo formou SMS.

2. Od kedy je možné využívať šikovnú sezónku?

Šikovnú sezónku môžete využívať hneď v prvý deň otvorenia lyžiarskej sezóny. Zvyčajne sezónu otvárame na Štrbskom Plese už koncom novembra. Suma sumárum, šikovná sezónka platí na celu lyžiarsku sezónu - od úplného začiatku do úplného konca. a BODKA

3. Je možné doplatok uhradiť cez internetbanking?

Nie :( internet banking je pomalý a priestor na chybu počas prevodu je príliš veľký. Embossovaná karta a povolené online transakcie sú už predsa v 21. storočí samozrejmosť.

4. Kde všade platí Šikovná sezónka

Základná Šikovná sezónka TMR platí v najväčších slovenských strediskách, Jasná, Nízke Tatry a Vysoké Tatry - Tatranská Lomnica, Štrbské Pleso. Každý sezonkár má možnosť túto základnú verziu rozšíriť o možnosť lyžovať neobmedzene aj v jednej alebo dvoch ďalších krajinách. V Českej republike v stredisku- Špindleruv Mlýn a v Poľsku v stredisku Szczyrk

5. Kde nájdem možnosť doplatiť šikovnú sezónku?

Možnosť doplatiť šikovnú sezónku nájdete vo Vašom zľavovom centre GOPASS. Kde to je? Prihláste sa do svojho osobného konta GOPASS cez stránku www.gopass.sk. Po prihlásení sa kliknite na lište vľavo na ikonu "Moje zľavy". Medzi všetkými zľavami, ktoré vám GOPASS prináša nájdete aj doplatok k šikovnej sezónke. V tomto kroku si môžete vybrať, o aký druh Šikovnej sezónky máte záujem. Či už je to Šikovná sezónka TMR, alebo si vyberiete sezónny skipass platný aj v iných krajinách.  Stačí, ak kliknete sem, a my Vás do Vášho zľavového centra presmerujeme.

6. Nebudem môcť lyžovať v budúcej sezóne kvôli zdravotnému stavu. Čo s predplatným?

Takéto prípady nás veľmi mrzia a chápeme, že zdravie nie je sezónka a nedá sa naplánovať. Ak máte predplatné a kvôli zdravotnému stavu nebudete môcť túto sezónu lyžovať napíšte nám na emailovú adresu reklamacia@gopass.sk a spoločne vašu situáciu vyriešime.

7. Čo ak sa mi v priebehu sezóny stane úraz?

Ak sa Vám náhodou niečo stane počas sezóny, či už na svahu alebo mimo neho a nie ste schopní využívať šikovnú sezónku, vieme ju previesť na inú osobu, s ktorou sa osobne dohodnete. Na to aby to prebehlo hladko, potrebujeme potvrdenie od lekára, meno a číslo GOPASS karty osoby, s ktorou ste sa dohodli na “odkúpení” sezónky. Toto všetko nám zašlite na emailovú adresu reklamacia@gopass.sk


Neodkladajte to a urobte svoj doplatok ešte dnes!

Doplaťte šikovnú sezónku on-line: