Londýn to potvrdil, tatranský GOPASS je najlepším vernostným programom.


DEMÄNOVSKÁ DOLINA (10. jún 2015) – Vernostný program GOPASS spoločnosti Tatry mountain resorts, a.s. (TMR) uspel v prestížnej medzinárodnej súťaži „The Loyalty Awards“. Z Londýna si včera odniesol tri prvé miesta v kategóriách: Najlepší vernostný program roka v sektore cestovný ruchu (aerolinky, hotely, destinácie), Najlepší vernostný program v strednej a východnej Európe a Najlepšie Customer Relationship Management (CRM) vo vernostnom programe za prácu v Direct Marketingu. 


Ocenenie je pozitívnou reakciou na našu poskytovanú komplexnú starostlivosť o zákazníka v Tatrách. Teší nás, že  sme uspeli medzi takými gigantmi cestovného ruchu ako sú LE Club Accor Hotels, ktorý má 3 500 hotelov v 92 krajinách sveta alebo Heathrow Airport, ktoré je tretím najvyťaženejším letiskom na svete s viac než 70 mil. prepravených cestujúcich“,  komentoval úspech Bohuš Hlavatý, CEO TMR.

Ambíciou pre našu účasť v „The Loyalty Awards“ bolo porovnať si kvality nášho vernostného programu vo vzťahu k najväčším hráčom vo svete. Verili sme nášmu produktu a samotné hodnotenia odbornej komisie nás príjemne prekvapili a sú pre nás potvrdením, že i tak malá krajina ako je Slovensko, vie byť svetová. Klientsky program GOPASS, ktorý úspešne využívajú už dva roky lyžiari v horských strediskách vo Vysokých a Nízkych Tatrách, návštevníci našich hotelov, Aquaparku Tatralandie, konzumenti v gastro zariadeniach TMR, či nákupcovia v športových obchodoch Tatry Motion, vnímame ako veľmi efektívny nástroj na komunikáciu a lepšie poznanie správania sa našich klientov. Vernosť Tatrám už prostredníctvom GOPASSu vyjadrilo viac ako 250 tisíc zákazníkov. Za mimoriadny úspech považujeme získanie hlavnej ceny za Najlepší vernostný program roka v cestovnom ruchu  a Direct Marketing, teda za priamu komunikáciu s našimi klientmi“, reagoval Vladimír Šarafín, CRM a Business development manager programu GOPASS.

S GOPASSom sme minulý rok zoznámili aj českého klienta v stredisku Špindlerův Mlýn a postupne ho predstavíme klientom v našich strediskách v Poľsku, v rámci marketingovej spolupráce si svoj GOPASS užijú od 12. júna aj návštevníci aquaparku GINO Paradise Bešeňová. Pozitívne ohlasy na náš vernostný systém máme od regionálnych ubytovateľov, ktorí ako naši partneri využili počas zimy jedinečnú komfortnú službu ponuky skipassu priamo na vankúš“, uviedol Michal Beňo, sales director TMR.    

GOPASS reprezentuje jeden z najvýznamnejších projektov, na ktorých sme sa podieľali. Každý jeden držiteľ karty GOPASS a nielen lyžiar, je ten najdôležitejší člen. To je dôvod, pre ktorý s TMR GOPASS tímom spolupracujeme na ďalšej generácii vernostného programu a prečo je teraz GOPASS ocenený medzi najlepšími vernostnými programami“, uzavrel Milan Schnorrer zo spoločnosti Pricewise, ktorá stojí za úspešným projektom GOPASSu.


„The Loyalty Awards“ každoročne oceňuje najlepšie inovácie a osvedčené postupy vo vernostnom programe na svete. Zároveň je zadosťučinením a reakciou na túžbu po úspechu firiem, ktoré sú zapojené do klientskych programov a dosahujú mimoriadny úspech a vynikajúce výsledky pri práci s klientmi. Okrem GOPASSu sa o cenu pokúšali aj finalisti IKEA Family, Heineken UK, COOP Switzerland, Avios, Payback, Carlson Residor Group, Eurostar International a iné.