FAQ - COVID OPATRENIA


Kedy otvoríte lyžiarske strediská?

Bude lyžovačka s ohľadom na súčasnú situáciu okolo koronavírusu už bezpečná?

Čo keď si kúpim Šikovnú sezónku a nebudem ju môcť kvôli úrazu/ochoreniu naplno využiť?

Čo keď si kúpim Šikovnú sezónku a sezóna nezačne?

Čo keď kvôli COVID-19 sezóna začne až neskôr a nebudeme môcť lyžovať celú zimu?

Budú špeciálne obmedzenia na prepravu lanovkami?

Budú v zime v prevádzke lyžiarske školy a apres-ski?

Ako to vidíte so sezónou 20/21 pri momentálnom trende nelogických opatrení?

Čo ak nastane taká situácia, že zatvoria stredisko. Čo potom so zakúpenými skipasmi?

Ak kvôli covidu nebude otvorené stredisko vrátite mi peniaze? Do Gopass konta alebo na účet?

Aké máte návrhy na fungovanie v stredisku počas COVID-u?

Bude lyžovanie bezpečné?

Čo ak budú zatvorené reštaurácie a apres ski bary ?

Čo ak budú zatvorené hranice ?

Čo ak budú nakazení ľudia v rezorte ? Zatvoria ho?

Znížte kapacitu v kabínkach?

Aké sú podmienky predaja skipasov a záruka ich využitia?

Prečo ste neodškodnili šikovných sezónkarov za sezónu 19/20?

Minulá sezóna vraj trvala 97 dní, ale podmienky na lyžovačku neboli vhodné.

Aká je záruka že sa bude lyžovať? Vrátite mi peniaze ak si to kúpim?

Nové podmienky a pravidlá pred vstupom na lanovky a do prevádzok od 13.9.2021

VIAC INFO